.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم همكاري بانکهای مازندران با طرح مسکن مهر

استاندار مازندران گفت: در سال گذشته بانکهای استان همکاری مطلوب و مناسبی با طرح مسکن مهر نداشتند.
به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر ، سید محمد کریمی در جلسه شورای مسکن مازندران با بیان اینکه کار مناسبی در زمینه مسکن مهر در سال گذشته در مازندران انجام نشده است، اظهار داشت: امید است بتوانیم در شش ماه اول سال جاری 30 هزار واحد مسکن آماده سازی کنیم.

وی در خصوص پروژه 200 هکتاری مسکن مهر گاو دشت بابل گفت: با توجه به اینکه منطقه گاودشت بابل از مناطق خوب و استراتژیک استان و از لحاظ تحول اقتصادی برای مازندران و بابل حائز اهمیت است بهتر است پروژه مسکن مهر را از آنجا خارج کرده تا زمینه اشتغال در آن محل ایجاد شود.

کریمی ادامه داد: جهاد کشاورزی استان باید ظرف سه ماه طرح و برنامه خود را در این منطقه معرفی کند.

معاون عمرانی استانداری مازندران نیز در این جلسه به مشکلاتی که در ساخت مسکن مهر با آن مواجه هستند اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکل جدی که در بخش ساخت مسکن مهر مواجه هستیم باید تیم مدیریتی جهت شناسایی انبوه سازان و اجرایی کردن ساخت مسکن مهر تشکیل شود.

سید عیسی هاشمی با بیان اینکه باید از سیستمهای پیش ساخته در طرح مسکن مهر استفاده شود، بیان داشت: از این پس باید تعامل بین مسکن شهرسازی و تعاون مسکن استان بیشتر شود زیرا استفاده از سیستمهای سنتی برای ساخت 30 هزار واحد مسکونی جوابگو نیست و باید استفاده از سیستمهای پیش ساخته به طور جدی پیگیری شود.

وی یادآور شد: در خصوص تامین زمین در مرحله اولیه به نقطه مثبتی رسیدیم و توانستیم زمینهای زیادی را در استان تهیه کنیم اما در بعضی از شهرها از جمله بابلسر، جویبار و سوادکوه هنوز با مشکلاتی مواجه هستیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: خانه دار شدن بخش آسیب پذیر جامعه و جوانان از اهداف مهم این نظام است و انتظار می رود تا پایان سال 89 بتوانیم 45 هزار نفر را در استان صاحب مسکن شوند.

مدیرکل تعاون استان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: سه هزار واحد زمین مسکن مهر در استان تنها از سوی مردم خریداری شده است.

اسماعیل نیلچیان با بیان اینکه تاکنون 45 هزار و 68 نفر در قالب 313 تعاونی به مسکن و شهرسازی استان معرفی شدند، گفت: 35 هزار و 737 نفر از این افراد به عنوان افراد واجد شرایط نهایی انتخاب شدند.

وی افزود: سازمان مسکن و شهرسازی 45 هکتار زمین را در اختیار تعاونی ها قرار داد که 26 هکتار آن دارای معارض هستند.

مدیرکل تعاون به پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن مهر با توجه به شرایط جوی مناسب بوده است اما تمام شرکتها باید به وسیله مناقصه پیمانکاران خود را انتخاب کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.